♥...mamazi ...♥

حرف های من...

♥...mamazi ...♥

حرف های من...

مامان جونم روزت مبارک خیلی دوست دارم

آدم دلش یک آشپزخانه آرام

یک استکان چای

و مــــادرش را می خواهـــد...!!


میم مثل مادر

سرمون شلوغه...


سلام دوستان الانا میدونم سره هممون شلوغه امتحانایه میان ترمه اووووووووووووووووف

همـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــین دیگه فعلا دوستان




تنها رمز آرامش این جمله است...

"به درک که بقیه چی فکر میکنن"

یه تشکر از آقایه احمد مهران فر عزیز


این متنه تشکر آقایه احمد مهران فر به مناسبت پایان پایتخت 3


من اصولا آدم اینترنتی نیستم شاید تنبلم و زیاد اهل اینکه بشینم پشت لب تاپ و کامپیوتر و … و هی از اینور دنیای مجازی برم اونورش نیستم ولی خوب هر از گاهی هستم و میام و سر می زنم
 
 
 
 البته بماند که سرعت اینترنت و اینکه هر بار بخواهم بیام فیس بوک همه دوستان و نزدیکانم رو خسته می کنم که چطور این پروکسی کار میکنه و چجوری باید وی پی ان بگیرم و … که هفت خوان رستم گمان کنم از این راحت تر باشه 

 

 

 

ولی خب این یه دفعه رو باید می اومدم که از همه دوستان و عزیزان دیده و نادیده تشکر کنم 
پایتخت ۳ هم تموم شد و من کماکان شرمنده محبت تک تک هموطنان عزیزم هستم عزیزانی که اگر نبود حمایت و تشویق آنها نه این مجموعه و نه هیچ کدام از کارهای من به سرانجام نمی رسید 
یک تشکر ویژه هم باید از همه هموطنان عزیز مازنی ام بالاخص از عزیزانم در علی آباد بکنم هموطنان هنردوست و فهیم و گرانمایه ای که صبوری شان تا آخر مجموعه و اینکه دیدند نه توهینی در کار بود و نه خدای ناکرده اهانتی به آن خطه که هر چه بوده و هر چه است تا به امروز مازندران پر است از قهرمانان نامور و هنرمندان عزیز و محیط بانان گمنام و سلحشور که بی شک این مجموعه باید به همه آنها تقدیم می شد 

 

در خاتمه هیچ ندارم جز اینکه مخلص تک تکتان هستم و بقول ارسطو سربازتون هستم مازنی های عزیز 
راستی سیزده به درتان هم مبارک

 

زنده هستمااااا:-))


سلام دوستان ایامه عیده و من هنو بیشتره تکلیفام مونده

اعصاب برام نمونده اقا من مردم از این همه تکلیف

تازه یه خرگوش دارم نصفه کارست باید اونم درست کنم برایه کاره عملی حرفه و فنم اوووووووووووووووف اصن اعصابشو ندارم ولی وقتی ساختمش عکسشو میزارم وب ببینید اگه خوب دربیاد

وای انقد اعصابم واسه درسا خورده ک حد نداره تازشم امسال خیره سرم امتحان نهایی داریم باید بیشتر درس بخونم نمونه داریم ولی من که یه ذره هم نخوندم خدا رحم کنه

به همکلاسیامم اس میدم همشون عینه منن ینی کلا حسابه روحو عمه معلمامونو رسیدیم دیگه

راستی یه اعتراضی دارم این فیلمه پایتخت داره بدجوری فرهنگ مازنی هارو مسخره میکنن خب یه سری از رسمو رسوماته ما مثله رقصمون(دروم)همون طوریه ولی اینا دیگه خیلی پیاز داغشو زیاد کردن یا لهجه دیگه انقد که لهجه ندارن مازنیا خلاصه یه سری از مازنیا رفتن استانداری اعتراض کردن بلکه جواب داد

راستی یه لینک تکونی در راهه کسایی که نمیخوان حذف بشن یه ندایی چیزی بدن


بعله اومدم یه آپی کرده باشم و بگم زنده هستم

rangarang_webicon100000_14_.gif webicon_fantezi_92_10_.jpg shose_web_icon_7_.pnggirll_webicon1_3_.jpg