♥...mamazi ...♥

حرف های من...

♥...mamazi ...♥

حرف های من...

حال دل

یه روزایی هست ک ادم خیلی خوشحاله

 و فکر میکنه ک شاید خوشبخت ترین ادم روز زمین خوده خودشه

 ولی اون استرس تموم شدنه هست

 اینکه ینی من تا کی انقدر خوشحالم 

تا کی انقدر خوشبختم 

کاش توانشو داشته باشیم ک نزاریم اون استرسه بیاد سراغمون کاش همیشه تو لحظه زندگی کنیم ترس اینو نداشته باشیم ک ای وای قراره بعدش چه اتفاقی بیوفته 

حال دل هممون خوبه خوب باشه درست اون زمانی ک احساس خوشبختی میکنیم به روزای سختی ک گذروندیم لبخند بزنیمو بگیم دیدین از پستون بر اومدم ازین به  بعدم نمیزارم چیزی منو بشکنه منو خورد کنه آزارم بده 

هممون یه سری حرف دل داریم غصه داریم قصه داریم ولی خدا انقدر بزرگه ک همشونو ختم به خیر کنه ...پس خدایا حال دلمو به تو میسپرم

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 16 خرداد 1400 ساعت 03:42 http://Sooskesiah.blogsky.com

همیشه این ترس و استرسا هست!
خیلیاشون بجا و درست هستن...یه روزا و خوشی هایی هستن که دیگه هیچوقت برنمیگردن.
فقط باید یاد بگیریم هر دوره ای که تموم میشه، واقعا بهش خاتمه بدیم و با فکر کردن و حسرت خوردن، دوره های دیگه رو خراب نکنیم!
امیدوارم هممون یاد بگیریم.
خوشحال شدم دیدم پست گذاشتی

اره واقعا حرفتو قبول دارم اینکه توش گیر نکنی و ازش بگذری خیلی مهم تره
مرسی عزیزم هر چند وقت میام سر میزنم ولی خب انفدر مشغله زیاده ک یادم میره البته تصمیم گرفتم بیشتر بیام ازین به بعد

پروفسور یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 ساعت 01:47 http://otagham.blogsky.com

سلام مرضیه جونم
تو از این که سنتی ازدواج کردی راضی ای؟
یکی از دوستای قدیمی وبلاگیم، وقتی نبودم نوشته بود که دلش برام تنگ شده(بینمون هیچی نبوده). الان هم تو این یکی دو سال اخیری که برگشتم، یه جورایی ابراز علاقه میکنه.
من اهمیت نمیدادم. ولی اون به خاطر من وبلاگش رو بست، ولی من وبلاگ جدیدشو شانسی پیدا کردم و دیدم از من نوشته.
حالا نمیدونم چی کار کنم؟؟
آبجی بزرگم سنتی ازدواج کرد. تو خانواده مون هم چیزی به معنای دوست دختر/پسر وجود نداره. من نمیدونم ردش کنم یا نه.

سلام عزیزدلم ..تو وبلاگت جوابتو دادم عشقم

> پنج‌شنبه 25 دی 1399 ساعت 00:37 https://3-5-2.blogsky.com/

زندگی=بالاها+پایین ها
این طبیعتشه قطعا هر روز بدی به یه روز خوب و یه روز خوب به یه روز بد منتهی میشه "
اما نمیدونم این وسط چی مهمه چی نیست!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.