♥...mamazi ...♥

حرف های من...

♥...mamazi ...♥

حرف های من...

عیـــــ ــــده نـــــــ ــــوروزتـــ ــــون مبارکـــــ ـــــــــ بــ ــآشهـ^_^

سلام دوستان

 میدونین که هممون تو این روزا کم تر نت میایم

 ینی وقت نداریم خب عید داره میاد خیلی خوش حالم به همتون تبریک میگم

حرف زیاد دارم ولی حسه نوشتنم نیس

فقط اینکه پنشنبه هفته 22اسفند جشنه داداشم بود خیلی حال داد ترکوندیم  

خبره اصلیم همین بود بقیه زیاد طولانین

امیدوارم ایام عید به همتون خیلی خیلی خوش بگذره و ازین تعطیلات به خوبی استفاده کنین

منم که کلی درس دارم خدا به دادم برسه معلما مارو گیر اوردن ،خلاصه

حالم خوف نیس:-((

سلام خوبید بچه ها من که حالم خیلی خرابهسرما خوردم بد جوری

تو این چند روزی که ننوشتم خیلی حرف داشتم ولی اصن نمیتونستم بنویسم نمیدونم حسش نبودتو این مدت خیلی اتفاق افتاد راستی تو ازمون پژوهشکده تو منطقه 16نفر شدم تو کلاسمون اول شدم دوشنبه آخرین زنگ بود منو کوثر دوستم میریم از مدیرمون اجازه میگیریم بریم دستشویی معلممون هنو نیومده بود بعد میریم تو راه معلممونو میبینیم بهش میگیم خانوم گیتی  اجازه داد اونم میگه برید بعد که اومدیم بریم کلاس مدیرمون میگه چرا رفتید بیرون از کی اجازه گرفتید نرید تو، بعد به معلم میگه اون میگه مگه شما بهشون اجازه ندادید ؟؟؟هیچی خلاصه میریم داخله کلاس که معلم شروع به قر قر میکنه میگه شما متقلبید ،منم جوش اوردم با کماله خونسردی جوابه توهیناشو میدادم بچه ها میگفتن ساکت شو میاد میزننت منم گفتم غلط میکنه میگه 5نمره از ترمتون کم میکنم گفتم هرکاری دوس داری بکن من میدونم راس میگمو خدایه خودم تو میخوای باور نکن بعد میگه10نمره از اسدی کم میکنم گفتم واسم مهم نیست (حالا خوبه معلم هنره)بعد میرم طراحیمو بش نشون میدم میگه خودت کشیدی تو چشاش نگاه میگنم میگم  پس کی باید میکشید؟؟؟؟میگه همینو رو تخته بکش آخخخخخخخ بچه ها نبودید ببینید چطوری خیت شد وای همه بچه ها بهم میگفتن خوب جوابشو دادی

خلاصه خیلی حال کردم ،ولی الان حالم بده امروز کلاس دارم با فردا ولی مامانم نمیزاره برمReading a Book


q7mjpf0gvusx28igkra.jpeg



:-((


سلام الانا خیلی حرف دارمو ولی هیچی نمیتونم بگم یه خبره دارم جالبه بخونید





یک خانواده دارای دو دختر دوقلو هستند که یکی از آنها مبتلا به سندرم داون است.

گفتنی است؛ پزشکان تنها چند ساعت قبل از به دنیا آمدن نوزادان تشخیص داده بودند که یکی از جنین‌ها به سندروم داون مبتلا است.

بررسی‌ها نشان می دهند، این بزرگترین شوک در زندگی مادر خانواده بوده، اما هم اکنون که این دو کودک۶ ساله هستند خواهر مبتلا به سندروم داون با کپی برداری از رفتارهای خواهر دوقلویش مهارت‌هایی زیادی به نسبت یک کودک مبتلا به سندروم داون کسب کرده است.

201802 203 عجیب‌ترین خواهران دوقلوی دنیا +عکس


براساس آمارها، همه ساله حدود ۷۵۰ نوزاد تنها در کشور انگلستان با این نقص ژنتیکی به دنیا می‌آیند این بیماری بین نوزادان مادران باردار با سن بالاتر از ۴۰ سال بیشتر دیده می‌شود.

اگر مادر در سنین ۲۵ سالگی باشد شانس به دنیا آمدن مبتلا به سندروم داون یک در هزار و ۲۵۰ مورد است اما اگر در سن ۴۵ سالگی بچه دار شود شانس به دنیا آمدن نوزاد مبتلا به سندروم داون یک در هر ۳۰ مورد است این خانواده زندگی خوبی دارند و خواهر دوقلوی سالم همیشه در مدرسه همراه خواهر مبتلا به سندروم داون خود است و در درس‌ها و یادگیری مهارت‌ها به او کمک می‌کند.


شاخ


هیچوقت واسه کسی شاخ hang_green.pngنشدم

 فقط شاخ درآوردم از شاخ شدن خیلیا!? のデコメ絵文字

e0e24295e8a8.jpg