♥...mamazi ...♥

حرف های من...

♥...mamazi ...♥

حرف های من...

خبرایه تازه


سلام سلام سلام  

خبرا تقریبا زیاده خیلی وقته نیومدم که بنویسم دلم برایه نوشتن لک زده

+خبره اول اینکه واکسن زدم ،وای انقد میترسیدم ولی خداییش یه کوچولو درد داشت خخخخ بعدش اومدم خونه تا یکی یه چیزی میگفت بکن میگفتم درد دارم نمیتونم

+خبره دوم مدرسه معمولی ثبت نام کردم

+خبره سوم مدرسه نمونه قبول شدم ولی قصد رفتن ندارم  

+خبره چهارم البته خبر نیست ولی خو دلم خواست اسمشو بزارم خبر مگه چیه؟؟؟؟توی شبایه قدر التماس دعا دارم دوستان

+خبره پنجم بابا ایول ایرانیایه با غیرت ینی دیشب گللللللللللللللللللللللللللللل کاشتن والیبالیستامون منو داداشو بابام منفجر شدیم بعد از بردمون عالیییییییییییییییییی بودنEmoticon Emoticon Emoticon

+خبره ششم امشب ایران و آمریکا بازی دارن خیلی دلم میخواد ایران ببره و دماغشون بسوزه البته همینکه ایران تا اینجا اومد و حداقل مقام چهارمیو میگیره خیلیه

+خبره هفتم بابا انقد خبر بهتون دادم بسه دیگه پرو شدین


شادی جونم تبریک



بازگشت حضرتعالی را از سفر پر از معنویت حج ، زیارت مرقدمطهر پیامبراکرم(ص) و ائمه مظلوم بقیع و زیارت خانه امن الهی مکه مکرمه و زیارت مدینه منوره، تبریک گفته و امید است با توکل به در گاه الهی همواره پیروز و سرافراز باشید.

نماز روزه ها قبول باشه...


ایناروووووووووو خداییش درسته

.

.

.

خوش میگذره خییییییییییییییییلی

نماز روزه ها قبوله درگاه حق باشه

حسه نوشتنم یکم اومد:-&


سلاااااااااااااااااام

اومدم بگم هستیم میگذرونیم همین

فقط دلم از دونفر خیلی گرفته میخوام ببخشمشون ولی دلم رضایت نمیده اعصابم خورده ،ولش


یه آپ به واسه دوسته گلم شقایق جون

سلااااااااااااااااااااام

امشب خیلی حساسه بازیه ایران و بوسنی ایشالا ایران 2تا گل بزنه سعودش قطعی بشه اگه هم بتونه یه گل بزنه ازون طرف نیجریه یه گل بخوره نیجریه و ایران کلا مساوی میشن امتیازاشون و نمیدونم قانونشون واسه سعود کدوم تیم میشه

بالاخره خدا کنه ایرانمون مثل مقابل ارژانتین با غیرتو مردونگی بازی کنه

راستی برو بچ خیلی دوست دارم واسه موفقیت دوستم که فردا کنکور داره دعا کنید ممنون میشم


دمتون گرم ایرانیای با غیرت ^_^

سلااااااااااااااااااااااااااااام

 دیشب خیلی دلم گرفت از باختمون بابا عالی بازی کردیم این حقمون نبود

از همه برو بچ تیم ملیمون تشکر میکنم گل کاشتین واقعا مخصوصا آقا حقیقی،دژاگه و قوچان نژاد عالی بودن

میدونید حرصم از کجا میگیره ناداوری عاخه لامصب مگه اون پنالتی نبود عاخه چرا اونجاهایی که باید خطا میگرفتی عینه ماست وایستادی (ببخشید بچه ها اعصاب نمیزارن)

واقعا وقتی آدم میبینه بازیکنایه تیمش دارن گریه میکنن نمیتونه جلویه خودشو بگیره حتی اگه یه عالم آدم پیشت باشن

ولییییییییییییییییییییی بازم میگم بچه هامون تلاشه خودشونو گردم و با اقتدار باختن از نظره من ما بردیم

همینطور برد جانانه ایران در برابر ایتالیا رو تبریک میگم عالییییییییییییییییی بود والیبالمون

راستی بچه ها من 9روز دیگه باید واکسن بزنم یاده پارسال قضیه خاطره افتادم درد داره عایا؟؟؟؟؟


دمتون گرم , سر بلندمون کردین , برنده واقعی شما بودین .

‏دمتون گرم , سر بلندمون کردین , برنده واقعی شما بودین .‏

بچه ها لینک تکونی تموم شدا ولی دلم نیومد بعضی از بی معرفتارو حذف کنم