♥...mamazi ...♥

حرف های من...

♥...mamazi ...♥

حرف های من...

من اومدم

سلااااااااااااااااااااااااااام

خوبید خوبم خوبید؟ وای شهریور شد خدا بخیر کنه این یه ماهو بعدش که همش شره خخخخ 

خیلی وقته آپ نکردم ینی حسه نوشتنم نبود هم حسه اومدن به وبایه خوشگلتو ببخشید دوستایه گلم        

اوووووووووووم دیگه چ خبرا؟؟؟؟خبره خیر بهم خوش میگذره دو هفته هست پشته سره هم میرم کوه خیلی حال میده  

ینی عینه مازندرانیا خوشبخ تر دیدید؟؟؟؟؟ هم کوه داریم هم دریا خخخخ  

بعدددددد عرضم به حضورتون که فردا دوست جونیام میان بعده مدتها که نه یه ماه پیش دیدمشون ولی دارن میان خونمون یه چیزه دیگست میدونم که خیلی خوش میگذره با مسخره بازیامون     

البته زهراو حوریا رو دیدما کوثر جونیمو ندیدم از مدرسه تا حالا دلم براش تنگیده خخخ            

باز چی میخواستم بگم ؟؟؟اهان هم عروسیه داداشم نزدیکه هم یه ماه بعدش عشقه من به دنیا میاد کلا در تلاتمیم(طلاطمیم،تلاطمیم،طلاتمیم)

هیچی دیگه حرفی ندالم روزاتو خوش