♥...mamazi ...♥

حرف های من...

♥...mamazi ...♥

حرف های من...

همیجوری:))

سلاام میگما دلم گرفته چقد خلوته وب ها

خبررررر دارم عایا؟؟

اها یکی اینکه نمازو روزه هاتون قبول باشه

بعددددد اینکه باید بشینم کتاب هایه ساله دوومو بخونم اصن حسش نیس

بعععدش اینکه قرار بود بریم مشهد ولی هیچی هنوز معلوم نیییس

این همه اتظاره تابستونو کشیدم ولی تابستونه 94 خر است

عصاب مصابه درستئ حسابیم ندارم این روزا

میخوام قالبه وبو عوض کنم

از پنشنبه بشینم یکم کتاب بخووونم

این چند روزو کاری کنم بهم خوش بگذره

خببببب راسی خواهرزادم علی چند روزیه میتونه بایسته خالش فداش بشع کاراش خیلی بامزس و وروجک از دستش ذله شدیم خخ مثلا وقتی میدونه میخواد کاره بد کنه مثله کشد باز کردن نزدیکش که شد بر میگرده بوس میفرستع برامون که بهش جیزی نگیم و خیلی کارایه دیگه

واااای جقد حرفیدم  من

شاااد باشد



avalin post sal 94

Salaaaaaam

Kheyli vaghte ke up nakardam delam baratoon ye zare shode vali zaheran kasi nis 

Web kheyli.soto kore nemidonam shayad bara shabake haye ejtemai mobaylas ke kasi sar nemizane 

Kholase avale dabirestanam tamoom shod v manam entekhab reshtamo anjam dadam

Alanam daram ba mobayl post mizaram baaaad inke kheli doosetoon daram yadesh be kheyr se 3saL pishs 

enghadabachehe ha shoghehe weB dshtaN ke hamash inja boodam

Bebakhshid age ghalat emlay daram akhe ba gooshi sakhte 

Mer30bye