♥...mamazi ...♥

حرف های من...

♥...mamazi ...♥

حرف های من...

شروع دوباره

سلام 

شاید دیگه مثل قدیما کسی نمونده باشه 

ک به وبلاگا سر بزنه و پستارو بخونه اما من چن وقته دلتنگه نوشتنم 

تو دنبایی ک همه نوشته شده توی اینستا اینجا امن ترین جاست 

حداقل برای من 

دل تنگ تک تک دوستاییم ک لینک وبلاگشون تو لینکدونی وب هست

من بهترین روزارو باهاتون داشتم چ خوبه ک هنوزم یکی دوتاتون میایدو آپ میکنید

چه خوبه ک وقتی میومدم حداقل سالی یکی دوبار به وب سر بزنم میبینم یه کامنت دارم 

خیلی وقته ازتون خبری ندارم ولی یه چیزی تو قلبم هست همیشه همیشه مثل دوستای صمیمی تو قلبم موندین 

الهی هرجا هستید دلتون شاد باشه البته با این اوضاع اقتصاده کشور و کویید ۱۹ لعنتی اگ بزاره ...بیخیال زندگی درجریانه ...امیدوارم تنتون سالم باشه روحتون مملو از ارامش ❤

ازین به بعد قراره بیامو حداقل حرفایی ک نمیتونم هیجا بزنم اینجا بزنم از اولم این وب به همین خاطر تاسیس شد ...هرکسی این پستو میخونه عو منو یادشه کامنت بزاره دل تنگتونم❤