♥...mamazi ...♥

حرف های من...

♥...mamazi ...♥

حرف های من...

کلی حرف دارم

سلام دوستان

امروز مدرسه عالیییییییی بود زنگه اول املا داشتیم ماهم کلا املامو مشورتیه من که بیست شدم ولی دوستام غلط داشتن معلم اصن ندید

والی خداییش معلمه خوبیه معلمه ادبیاتمونم هست ینی من ادبیاتم خیلی خوبه ها یه روز بلد نباشم بهم نمره میده مامان اصن دوستام منو به خرشانسی میشناسن(من مطعق به همتونم) معلمه زبانمونم همینه من زبانم خوبه یه روز بلد نباشم اصن این بشر کمتر از18بهم نمیده اوندفه همه رو ج دادم یه سواله دو نمره ای رو جواب ندادم بهم 19 داد

چشاتونو جمع کنید(چش نزنید) از فردا یه نمره هم بهم نمیدن

اوووووووووووووووووووووووووووووووووووم کجا بودم اهان

زنگه دوم دینی داشتیم ماهم که طبقه معلوم میومدیم مدرسه درس میخوندیم اما من از خونه خوندم دوبار چون دومین نفره کلاسم زود نوبتم میشه از دوستامم اون هفته پرسید واسه همین نمیپرسید این هفته منم گفتم اگه از خونه نخونم سرم کلاه میره

خلاصه اولین نفر ازم پرسید بعد با خیاله راحت نشستم کلی با زهراو کوثر فک زدم وای که به نظر من دوستام بهترینن عاشقشونم هوارتا

ولی احتمالا ساله بعد از هم جدا میشیم زهرا جونم احتمالا از ساله دیگه میره مدرسه فنی ها که دوم دبیرستان بره کامپیوتر Computer

منو کوثرهم قرار بود بریم ولی خانواده هامون میگن بریم تجربی خودمونم خیلی سر درگمیم ینی هنوز نمیدونیم که چی بریمولی خدا کنه یه انتخابه خوب کنیم اتفاقا امروز بحثش شد من که اول میگفتم ریاضی (بچه ها بهتون بر نخوره)ولی اجیو داداشم ریاضین خیلیم خوبن تو رشتشون تازگیا هم اجیم پایان نامشو دفاع کرد و استاد دانشگاه شد اینجا هم بهش تبریک میگمولی بهم میگن برو تجربی منم یه ماهه دارم بهش فکر میکنم احساس میکنم البته با حرفایی که بقیه میگن زیست خیلی سخته ولی اجیم میگه درسه شیرینیه خلاصه منم تا اطلاع ثانوی میرم تجربی ولی کوثر معلقه هنوز نمیدونه ولی احتماله اومدنش به تجربی بیشتره خیلی دلم واسه زهرا تنگ میشه خیلی چرت میگیم باهم سه ساله که از جیکو پوکه هم خبر داریم عاشقه همیم امیدوارم دوستیمون پایدار باشه

بعددددددددددددددد

زنگه سومم ریاضی داشتیم که اولین نفر من رفتم یه20گرفتم حالشو بردم

اووووووووووووووووووووووووووووووووووف چقد حرفیدم من

بنر


سلامممممممممممممم به همه دوس جونیام

این چن روزه مدرسمون خیلی حال میده خیلی باهم میخندیم

خلاصه درسا هم سنگینه بیشتر تو مدرسه درس میخونیمCapricornبهتر بیشتر یاد میگیریم وقتی همه با هم میخونیمPainter

الانا نمیدونم چرا یه دقه شادم یه دقه ناراحت دسته خودم نیست ولش بهتر بهش فک نکنم

بچه ها من بنر ساختم واسه وبم(به لطفه خاطره جونم)میخواستم اگه میشه بزارین تو وبتون


اینم کده بنرم

<!-- Pic Slider by www.1abzar.com --->
<script src="http://1abzar.ir/abzar/tools/slider2/?no=1&play=1&w=160&h=300&id=nmavirw6-v6pktb&max=3&ct=1&kc=BB118E&kadr=1"></script><div style="display:none"><h1><a href="http://www.1abzar.com">&#1575;&#1587;&#1604;&#1575;&#1740;&#1583;&#1585;</a></h1></div>
<!-- Pic Slider by www.1abzar.com --->


52030445721826546218.jpg

برف،مدرسه،حرفایه خودم:-&


سلام بچه ها خوبید

هوا اینجااااا خیلی خوبه از جمعه برف بارید تا دوشنبه سه شنبه وای تو این هفته مدرسه رو بیخیال شدیم من چقد 5شنبه واسه شنبه درس خونده بودم خخخخخخخخخخ ولی به تعطیلیش می ارزید

بعضی از بچه ها میگن شنبه و یکشنبه هفته بعدم تعطیله خدا کنه همینجوری که میگن باشه

مارو که عقده ای کردن از بس میان تعطیلیارو رفتیم مدرسه امتحاناتمونم چارشنبه که تموم شد شنبش رفتیم مدرسه خو ادم از هرچی مدرسه هس حالش به هم میخوره دسته خودمون نیست

ولی دلم واسه دوستام تنگولیده شد

راستیییییییی کارناممو گرفتم انضباطمو از عالی دادن خیلی خوب اونم واسه چی واسه اینکه منو دوتا دوستام هد نمیزاریم بعد مدیرمون میاد میگه خانومه اسدی امسال چقد شلوغ شدین خو دانش آموز باید شیطون باشه

به مایی که تا حالا به یه پسرم رو ندادیم گیر میدن اونوقت دافایه مدرسمون راس راس تو مدرسه میچرخن انگار نه انگار دختره کیلو کیلو آرایش میکنه میاد تو دهنه مدیرمون حرف میزنه اونوقت اونا براش موس موس میکنن Begging

ولی دمه ناظممون گرم خیلی دوسش دارم عاشقشم زنه خیلی خوبیه

اووووووووووووووف یادتونه تو تابستون رفتم اردو لواسون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مدیرمون با یکی دیگه از آموزشو پرورشیا (خانوم سعیدی گل)همراهمون بودن واقعا این زنه مشکل داره با من ینی راه میرفت میگفت اسدی نکن آقا من نمیتونم یه جا بشینم یکی بهم دستور بده کاره بدیم نمیکردم اصن باهام لجه زهرشو ریخت اشکال نداره ساله آخره باهاش سر میکنم

ایشالا زودتر برم دبیرستان حالمون ازین وضعیت به هم خورد ولی ماهم زیاد بهشون فکر نمیکنیم کاره خودمونو میکنیم

من که نمیتونم به خاطره یه نفر بهترین دورانه زندگیمو خراب کنم


88563845484549034299.jpg


دهه فجر:-)))

ﯾﻪ ﺑﻮﻫﺎﯾﯽ ﻣﯿﺎﺩ...
.
.
.
.
.
.
.

ﺑﻮ ﮐﻨﯿﺪ؟؟
.
.
.
.

 ﻧﻔﻬﻤﯿﺪﯾﻦ؟؟
.
.
.


 ﻭﺍﻗﻌﺎ ﮐﻪ...

ﺧﯿﻠﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﮐﻨﺪ ﺫﻫﻨﯿﻦ
...

ﺧﺐ ﻣﺸﺨﺼﻪ ﭼﻪ ﺑﻮﯾﯽ ﻣﯿﺎﺩ

ﻫﻨﻮﺯ ﻧﮕﺮﻓﺘﯿﻦ؟؟

ﺑﻮﯼ ﮔﻞ ﺳﻮﺳﻦ ﻭ ﯾﺎﺳﻤﻦ ﺁﯾﺪ
.
دهه ی فجرمبارک....

خیابانی

شکلک کاراکتری 1398تا حالا خودش بود الان دیگه دخترشم اورد خیابانی(خدا مادرشو رحمت کنه)شکلک کاراکتری 1398

:-*

عشق با هم صعود کردن نیست

عشق در وقت سقوط با هم بودن است