♥...mamazi ...♥

حرف های من...

♥...mamazi ...♥

حرف های من...

teacher:-))


فکر کردی این استادای باحال فقط تو خارجن؟



ایشون دکتر کریمی هستن استاد دانشگاه صنعتی اصفهان دانشکده مهندسی شیمی Laughingsmiley


رفیق مجازی


اسمش را میگذاریم؛ دوست مجازی
اما آنسو یک آدم حقیقی نشسته

.
.
خصوصیاتش را که نمیتواند مخفی کند
...وقتی دلتنگی ها و آشفتگی هایش را مینویسد
وقت میگذارد برایم، وقت میگذارم برایش
.
.
نگرانش میشوم
دلتنگش میشوم
.
.
وقتی در صحبت هایم، به عنوانِ دوست یاد میشود
مطمئن میشوم که حقیقی ست
.
.
هرچند کنار هم نباشیم هرچند صدای هم را هم نشنیده باشیم،
من برایش سلامتی و شادی آرزو دارم
هرکجا که باشد


73359224685088202175.jpg

images?q=tbn:ANd9GcSxG4QfL24dhlEU37zzSOG

کلیپس پسرونه:-)

4e8218cc0602c066f06b93d3a97ce7a8-425

عــــــــــه!!! کلیپس پسرونه هم اومد ... o_0
دوستان ، بنده میرم اسید قرقره کنم {-90-}

بدترین خبر


4b4aebb66fce3f22d338eafd2ae040bc-425

106.gif

بدترین خبر

 بی خبریست

 

از کسی که دوستش داری

بیاید وبم


سلام دوست جونیام اینم از وبی که بهتون گفته بودم

ممنون میشم لینکم کنید

نظرتونو دربارش بگید و هرگونه انتقاد پذیرفته میشه

از دوستایه خوبی که همیشه همراهیم میکنن واقعا تشکرمیکنم



اعتراف میکنم

اون زمونا که از این نوشابه شیشه ای ها بود یه روز خواستم یه شیشه که اضافه اومده بود رو بذارم تو در یخچال دیدم بلنده و جا نمیشه.
درش آوردم یکمش رو خوردم دوباره گذاشتم، در کمال تعجب دیدم نه، بازم جا نمیشه!:|

معرفی دختر خوب(طنز)

طنز دخترانه, معرفی یک دخترخوب

 روز و شب با خودت نرو هی ور
با تو هستم ، بله ، شما ... دختر

قلب تو گرچه واقعا پاک است!
خواهرم خوشگلی خطرناک است

با چنان تیپ و این چنین ترکیب
صورتی مثل کاغذ تذهیب ،

وقتی از خانه می زنی بیرون
مرد صدساله می شود دل خون!

متلک بشنوی تو از حالا
از جوان های بی سر و بی پا

آن یکی با دروغ و صد نیرنگ
می دهد وعده های خوب و قشنگ

دیگری گویدت که جانی تو
گز شیرین اصفهانی تو !

پیرمردی یواشکی از پشت
گوید این دخترک مراهم کشت !

نم نمک می رومی از راه به در
با همین گفته ها می شوی خر !

سادگی ها تو یک کمی کم کن
تو خیابون حواستو جمع کن !

گیرهای سه پیچ را ول کن
خوشگلم ، فکر این ارازل کن

این جوان ها تمام ناجورند
آی ماهی ، بپا همه تورند

پلویی می شوی به یک دوری
سی دی ات پخش می شود فوری

می شوی نقل محفل مردم
سبب عیش کامل مردم

آبرویت به باد خواهد رفت
یه یه خورده ، زیاد خواهد رفت

کار من نیست تا کنم خواهر ،
امر معروف ، نهی از منکر

قصد من نیست تا کنم کیفی
منتها چون که دیدمت حیفی !

گفتم این را بپرسم ای زیبا
که اگر فکر شوهری حالا؟!

گر چه ناراحتی تو از دستم
من خودم کیس قابلی هستم!