♥...mamazi ...♥

حرف های من...

♥...mamazi ...♥

حرف های من...

زنده هستمااااا:-))


سلام دوستان ایامه عیده و من هنو بیشتره تکلیفام مونده

اعصاب برام نمونده اقا من مردم از این همه تکلیف

تازه یه خرگوش دارم نصفه کارست باید اونم درست کنم برایه کاره عملی حرفه و فنم اوووووووووووووووف اصن اعصابشو ندارم ولی وقتی ساختمش عکسشو میزارم وب ببینید اگه خوب دربیاد

وای انقد اعصابم واسه درسا خورده ک حد نداره تازشم امسال خیره سرم امتحان نهایی داریم باید بیشتر درس بخونم نمونه داریم ولی من که یه ذره هم نخوندم خدا رحم کنه

به همکلاسیامم اس میدم همشون عینه منن ینی کلا حسابه روحو عمه معلمامونو رسیدیم دیگه

راستی یه اعتراضی دارم این فیلمه پایتخت داره بدجوری فرهنگ مازنی هارو مسخره میکنن خب یه سری از رسمو رسوماته ما مثله رقصمون(دروم)همون طوریه ولی اینا دیگه خیلی پیاز داغشو زیاد کردن یا لهجه دیگه انقد که لهجه ندارن مازنیا خلاصه یه سری از مازنیا رفتن استانداری اعتراض کردن بلکه جواب داد

راستی یه لینک تکونی در راهه کسایی که نمیخوان حذف بشن یه ندایی چیزی بدن


بعله اومدم یه آپی کرده باشم و بگم زنده هستم

rangarang_webicon100000_14_.gif webicon_fantezi_92_10_.jpg shose_web_icon_7_.pnggirll_webicon1_3_.jpg


نظرات 16 + ارسال نظر

اخی....

سلامممممممممممممممممممممممممممممم

خوبی گلمممممممممممممممممممممممم؟

لایکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ به مطالبت ...

به منم سر بزن.. ممنون میشم... لینک هم میکنم [لبخند]

اهل روم هستی راستی؟؟؟

www.gapcadeh.ir

بیا سر بزن عزیزم[لبخند]ممنون لینک هم بکن اگه میشه[قلب]

سلااااااااااااااااااااااااااااام
ملسی
خوش سلیقه ای پس
باشه حتما
نه نیستم

مریم پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 12:51 http://www.sooskesiah.blogsky.com

راستش توی مدرسه نمونه دولتی جون آدم در میاد فقط از نظر اینکه حتما یه دانشگاه خوب قبول میشی خوبه وگرنه دیوونه میشی!

خب قبول دارم اکثرا دانشگاه هایه خوب قبول میشن ولی من خیلیارو میشناسم تو دبیرستان نمونه دولتی جزء برترینا بودن ولی نتونستن دانشگاه خوبی قبول بشن

مریم دوشنبه 18 فروردین 1393 ساعت 17:19 http://www.sooskesiah.blogsky.com

به شما هم خیلی مشق دادن؟!
ببین مرضیه جونم نه واسه امتحان نمونه دولتی نگران باش نه امتحان نهاییا...!
امتحان نهاییا که خیلی آسونن یعنی غیر ممکنه جواباش بیشتر از یه خط باشه!!!
امتحان نمونه دولتیم فقط باید حواست باشه که اگه یه درصد به جوابت شک داشتی هم نزنیش اگه درس نخونده هم بری واسه امتحانش و این کاری که میگمو بکنی مطمئن باش که قبول میشی!!!
ایشالا همیشه موفق باشی

اوووووووووووووف تا دلت بخواد
نمونه که استرس ندارم چون اگه قبولم بشم نمیرم
واسه نهایی خیلی میترسم

شادی شنبه 16 فروردین 1393 ساعت 12:45 http://shadi-shadi.blogsky.com

چقـدر پـــیـراهـن هـای پـشت ویتـرین مغـازه هــا قشنـگنـد ...!
تـو را کـه در آنهــا تـصـور میکنـم ،
وسـوسـه ی خـــریدنشـان بـه سـرم مـیزنـد ؛
امــا ...
میبیــنــی
فـقـط مـانـده بــود اینهــا نبـودنت را بـه رخـم بکشنــد ؛
کـه کشیدنــــد ..

مرتضی مقاتلی جمعه 15 فروردین 1393 ساعت 12:25 http://azarabadiha.blogfa.com/

سلام سال نو مبارک
ببخشید مدتی نبودم

پروفسور سه‌شنبه 12 فروردین 1393 ساعت 23:17

سلام
بابا بیخیال درس
تعطیلات برو خوش باش, درسا واسه 15ام.
مث من نباش, هرروز تا وقتی هنگ کنم دارم ریاضی میخونم.

اااا من ندیدم, مگه چیکار کردن؟؟
ماهانم راس میگه همه خلافکارا...

آیکون"بروبالا"ت خوشگله!
راستی چرا از فیس حذف کاربری کردی؟؟

سلام
بیخیال چیه بابا من خودمو کشتم بیشترارو انجام دادم تازه کلی برام مونده شنبه هم امتحان دارم
خو به فرهنگمون توهین کردن
قابله شمارو نداره
یهویی خوشم نیومد ازش زده شدم یه سری فوضولم اعصابمو به هم ریخته بودن حذفه کاربری دادم

♥...MaHaN...♥ سه‌شنبه 12 فروردین 1393 ساعت 22:49 http://3tofangdar.blogsky.com

خدایی خیلی اداهاشون جالبه!!!
من هنو مشقا و پیک عیدمو ننوشتم.... چه خاکی بریزم تو سر مبارک؟؟؟

خو خندیدن به ما خوبه؟؟؟
جدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ماهان کی میخوای بنویسی من با اینکه بیشتره کارامو انجام دادم هنو استرس دارم
عاخه کی میتونه از هر فصله حرفه فن 10سواله تستی بگیرهمیشه70تاسوال
15تا جغرافیا15تا اجتماعی15تاتاریخ10تا زبان واااااااایییییییییییییی من چیکا کنمممممممممممممممممممممم

خاطره سه‌شنبه 12 فروردین 1393 ساعت 19:57 http://khaterehfunny.blogsky.com/

قالبم رو عوض کردم

وای چه خوشمل شده

عشق دروغین ولی من دوستش دارم سه‌شنبه 12 فروردین 1393 ساعت 16:12 http://amir-b.blogfa.com

تو کجا رفته ای امشب که من از یاد تو مستم!

با نگاه تو غریبم با سکوت تو شکستم

من سفر کردم از این شهر به دیار با تو بودن

با امید چه کسی من کوله بارم را ببستم

در شکوه خنده ی تو فکر تو با من غریبه است

ورنه این فکر من و این من همانی ام که هستم!

در جواب چشم هایت چشم هایم ساکت اند

من برای چشم های تو کنون قلم به دستم

____________________$$$$$$$
_____________________$$$$$$$$$$
__________________$$$$$$$_$$$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$
_____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$
__$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
__$$$_$$_$$$$$$$$___$$$$$$_$$$
__$$$_$$_$$$$$$$$_____$$___$$$
_$$$$$_$$$$$$$$$$$__________$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$$
$_$$$$$$__$$$$$$$$$
$_$$$$$$___$$$$$$$$
_$$$$$$$$$__$$$$$$$
$_$$$$$$$$___$$$$$$
$$_$$$$$$$$___$$$$$
$$$_$$$$$$$$__$$$$$$
_$$$_$$$$$$$$$_$$$$$
$$$$$ __$$$$$$$$_$$$$
$$$$$$$ __$$$$$$$$$__$
$_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$
$$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$
$$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$
__$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$
_$$$__$$_$$________$$$$$$$$$$$
_$$$_$$_____________$$$$$$$$$$
_$$_$$______________$$$$$$$$$$
_$$$$________________$$$$$$$$$$
_$$$$________________$$$$$$$$$$
__$$$_________________$$$$$$$$$
$_____________________$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$__$$$$$
$___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$__$$$$$$$$

به من سری بزنید ممنون میشم؟؟؟؟[قلب][گل]

مرسی

narsis سه‌شنبه 12 فروردین 1393 ساعت 13:05 http://narsis-world2013.blogfa.com

نه بابا پایتخت که باحاله

خوب که هس ولی به شرطی که به ما توهین نشه

خاطره دوشنبه 11 فروردین 1393 ساعت 13:53 http://khaterehfunny.blogsky.com/

بابا بیخیال بعد عمری عید اومد میخوایم حال کنیم درس کیلو چند؟

خو اینم یه حرفیه من که مردم هنوز تموم نشده

خاطره یکشنبه 10 فروردین 1393 ساعت 17:30 http://khaterehfunny.blogsky.com/

سلام
آره ما خم مدرسه مون امتحان پبش ترم زست رو گذاشته شنبه دقیقا اولین روزی که میریم مدرسه
براب فیلم پایتخت هم که گفتی به نظر من عیبی نداره مثلا من اهل خوزستانم بعد هر وقت می خوان یه ادمی که نقشش منفی رو خوزستانی میزارن که در واقعیت اصلا این جوری نیست
یا مثلا همیشه خوزستانی ها رو سیان نشون میدن در صورتی که تو واقعیت خوزستانی سیاه نیسن
حالا اکشال نداله
من که یه ذره هم درس نخوندم تکلیف عیدم ننوشتم
وبت خوشجل شده

سلام
اه چه بد ما یکشنبه امتحانه ریاضی داریم
خو اره راس میگی ولی نمیدونم خلاصه کلی بهمون برخورد
ننوشتی هنو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خاطره چقد بیخیالی تو
من خرگوشو درست کردم فقط مونده توشو پر کنم با سیبیلو چشمو دماغشو بزارم که اینارو بعده عید تو کلاس باید انجام بدیم
ولی خب هنوز درسام مونده کلی وای خدا رحم کنه
چشات خوشجل میبینه خانومی

مستانه یکشنبه 10 فروردین 1393 ساعت 16:05 http://5348166.blogfa.com

سیلاااااام آجی.
خسته نباشی.
عیدتم مبارک سال خوبی داشته باشی

سلام
نامرد چرا انقد دیر به دیر بهم سر میزنی عاخه
ممنانم

♥...MaHaN...♥ یکشنبه 10 فروردین 1393 ساعت 15:10 http://3tofangdar.blogsky.com

سلام مرضیه خانوم
خسته نباشی انقد تکلیف نوشتی...
عمه معلما هم سر پل صراط منتظرمونن!!!
خب حالا چرا جوش میارید؟ مگه این همه تو فیلما آدم خلافکارا ماله تهرانن و محله های قدیمی و خوبش، مردم میرن اعتراض؟؟ چیزی نمیشه که!
درضمن خوشحالیم که زنده هستی

سلام به رویه ماهت
وای من امروز صبحم نشستم هنو تموم نکردم
خخخخخ واقعانم
خب تهران که نمیشه گفت فقط تهرانیا هستم پایتخته و فیلماش واسه یه کشوره ولی نه اینکه بیان نوعه رقص محلیه مارو مسخره کنن خودتم باشه بهت بر میخوره خب این رقص خیلی قشنگه اگه بخوان به مردم نشون بدن بدونه تمسخر نشون بدن
ممنان

Samira یکشنبه 10 فروردین 1393 ساعت 14:09

تکــــان میدهـد خانه را سالی که می آیـــــد...


سرگرمی خوبیــــــــست:


تـــــــو عکس قـاب را و من قـاب عکست را عوض میـکنم و آغــاز میشود سال تنهایــی !
Azizam bkhoda vaght nadaram
Mazerat
Eidet mobarak golam

خواهش بابا اکشال نداله
عیده تو هم مبارک

سینا یکشنبه 10 فروردین 1393 ساعت 13:04 http://berangeto.com

سلام سال نو مبارک
امیدوارم کنکور رو به خوبی پشت سر بذاری
خوشحال میشیم برا اوقات فراغتت به سایت ما هم یه سری بزنی
این ادرسشه
http://berangeto.com

ساله نو شمام مبارک
کنکور؟؟؟؟؟؟؟؟عاغا ما سوم راهنمایی هستیم اشتب شدا منظورم نمونه دولتی بودااااااا
باشه میام

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.