♥...mamazi ...♥

حرف های من...

♥...mamazi ...♥

حرف های من...

کلی حرف دارم

سلام دوستان

امروز مدرسه عالیییییییی بود زنگه اول املا داشتیم ماهم کلا املامو مشورتیه من که بیست شدم ولی دوستام غلط داشتن معلم اصن ندید

والی خداییش معلمه خوبیه معلمه ادبیاتمونم هست ینی من ادبیاتم خیلی خوبه ها یه روز بلد نباشم بهم نمره میده مامان اصن دوستام منو به خرشانسی میشناسن(من مطعق به همتونم) معلمه زبانمونم همینه من زبانم خوبه یه روز بلد نباشم اصن این بشر کمتر از18بهم نمیده اوندفه همه رو ج دادم یه سواله دو نمره ای رو جواب ندادم بهم 19 داد

چشاتونو جمع کنید(چش نزنید) از فردا یه نمره هم بهم نمیدن

اوووووووووووووووووووووووووووووووووووم کجا بودم اهان

زنگه دوم دینی داشتیم ماهم که طبقه معلوم میومدیم مدرسه درس میخوندیم اما من از خونه خوندم دوبار چون دومین نفره کلاسم زود نوبتم میشه از دوستامم اون هفته پرسید واسه همین نمیپرسید این هفته منم گفتم اگه از خونه نخونم سرم کلاه میره

خلاصه اولین نفر ازم پرسید بعد با خیاله راحت نشستم کلی با زهراو کوثر فک زدم وای که به نظر من دوستام بهترینن عاشقشونم هوارتا

ولی احتمالا ساله بعد از هم جدا میشیم زهرا جونم احتمالا از ساله دیگه میره مدرسه فنی ها که دوم دبیرستان بره کامپیوتر Computer

منو کوثرهم قرار بود بریم ولی خانواده هامون میگن بریم تجربی خودمونم خیلی سر درگمیم ینی هنوز نمیدونیم که چی بریمولی خدا کنه یه انتخابه خوب کنیم اتفاقا امروز بحثش شد من که اول میگفتم ریاضی (بچه ها بهتون بر نخوره)ولی اجیو داداشم ریاضین خیلیم خوبن تو رشتشون تازگیا هم اجیم پایان نامشو دفاع کرد و استاد دانشگاه شد اینجا هم بهش تبریک میگمولی بهم میگن برو تجربی منم یه ماهه دارم بهش فکر میکنم احساس میکنم البته با حرفایی که بقیه میگن زیست خیلی سخته ولی اجیم میگه درسه شیرینیه خلاصه منم تا اطلاع ثانوی میرم تجربی ولی کوثر معلقه هنوز نمیدونه ولی احتماله اومدنش به تجربی بیشتره خیلی دلم واسه زهرا تنگ میشه خیلی چرت میگیم باهم سه ساله که از جیکو پوکه هم خبر داریم عاشقه همیم امیدوارم دوستیمون پایدار باشه

بعددددددددددددددد

زنگه سومم ریاضی داشتیم که اولین نفر من رفتم یه20گرفتم حالشو بردم

اووووووووووووووووووووووووووووووووووف چقد حرفیدم من

نظرات 16 + ارسال نظر
رویا سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 21:09 http://CLICK-LOVE-9800.BLOGFA.COM

ای داد
من یکی که داشتم فقط تو دلم میخوندم هم فکم درد گرفت

خخخخخخخخخ این پستایه موقع مدرسمه کلی حرف داشتم خخخخ

نارسیس جمعه 16 اسفند 1392 ساعت 18:51 http://narsis-world2013.blogfa.com

ههه تو مدرسه شما 20 خیرات میکنن توی مال ما ...:)))

همچین خیراتم نمیکنن اگه پستایه قبلیمو خونده باشی متوجه میشی

پروفسور دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت 23:26

اون موقع که من نظر دادم, تو هنوز نتت قطع نشده بود یا هنوز نگفته بودی!

کدوم نظر؟؟؟؟

♥...MaHaN...♥ شنبه 3 اسفند 1392 ساعت 17:31 http://3tofangdar.blogsky.com

عزیزم ببخشید در جریان نبودم
عوضش منم شارژ ندارم حالم ندارم بخرم بریزم...خخخخخ..
چقد تنبل شدم تازگیا

هرجور دوس داری حرفاتو بزن ، ما منظورو می گیریم

نه بابا اکشالی نداشت عذرخواهی میکنی
خخخخخخخخ من الان شارژم تموم شد پولم ندالم بخرم
من الان اصلا نمیتونم بنویسم کلی درس دارممممممم اوووووووووف هیچی نخوندم فردا باید هم روزنامه دیواری درس کنم هم 3درس تاریخ امتحانه +امتحانه ریاضیییییییییییییییییییییییییییی

♥...MaHaN...♥ جمعه 2 اسفند 1392 ساعت 16:31 http://3tofangdar.blogsky.com

چه عجب!!
آپ که نکردی ولی حداقل نظرا رو تایید فرمودی و سری به وبهای حقیر ما زدی و به چشمای خوشگلت زحمت دادی

بابا تیکه هاتم برام عزیزه
ببخشید شرمنده5روزه نت نداشتم پروفسور در جریانه
من که همیشه میام نامرد
حوصله ندارم بنویسم ببینم حسش میاد حرف زیاد دارم ولی نمیدونم چطوری بزنمشون

پروفسور جمعه 2 اسفند 1392 ساعت 12:00

باور کن این متن لبخند رو لبات میاره،روزتو میسازه♥♥♥♥
هرشب قبل از خواب کسی به تو فکر میکنه♥♥♥♥
حداقل 15نفر تو این دنیا هستن که عاشقتن♥♥♥♥
تنها دلیل واسه وقتی که کسی ازت متنفره اینه که اونا میخوان مثل تو باشن♥♥♥♥
تو این دنیا حداقل دو نفر هستند که برات میمرن♥♥♥♥
تو برای یک کس به اندازه ی دنیا ارزش داری♥♥♥♥
کسی که حتی نمیدونی وجود داره عاشقته♥♥♥♥
موقعی که همیشه بزرگترین اشتباه رو میکنی ی چیز خوب از توش درمیاد♥♥♥♥
همیشه پیروزی هاتو یادت باشه♥♥♥♥
حرف های بد دیگران رو فراموش کن♥♥♥♥
پس اگه عاشق دوستاتی اینو براشون بفرست،از جمله کسی که اینو برات فرستاده♥♥♥♥
امشب...نیمه شب...عشق واقعیت میفهمه دوست داره..!!♥♥♥♥
ی چیز خوب برات تا ساعت 12شب اتفاق میفته وساعت 4 بعد از ظهر فردا میتونی هرجا باشی...
واسه بزرگترین شک زندگیت آماده باشی...♥♥♥♥
اینو واسه 15 نفر تو15 دقیقه بفرست...♥♥♥♥
روز یکیو بساز..کمک کن رو صورت کسی لبخند بیاد...به یکی کمک کن..♥♥♥♥
یادت باشه خیلیا دوست دارن...
دوست...♥♥♥♥
اینو واسه همه دوستات حتی اگه من یکی از اونام بفرست...♥♥♥♥
اگه 4 تا پس بگیری خیلیا دوست دارن...
اگه 7تا پس بگیری خیلیا واقعا عاااااشقتن♥♥♥♥

❤...تَرآنِهـــ...❤ سه‌شنبه 29 بهمن 1392 ساعت 18:08 http://sherenu.blogfa.com/

سلام عزیزم من بروزم.

پروفسور دوشنبه 28 بهمن 1392 ساعت 22:09

سیلااااااااااااااااااام
خوبی؟؟
چی میخواستم بگم؟؟!!
آها, میخواستم بگم من اومدم ولی تو آپ نکردیا!!!
هر وقت که میام نیاپیدی! اونوقت دو روز که نمیام بعدش میبینم, مرضیه خانم کلی آپ کردن, از دست منم شاکین که چرا سر نزدم!
هیچی دیگه اومدم بگم من اومدم!

سلوووووووووووووووم
ملسی تو بهتری
خو نتم کجا بود خودت که در جریانی عاخه
خو اون مشکله خودته من همیشه می آپم
خوش اومدی وبه خودته

♥...MaHaN...♥ دوشنبه 28 بهمن 1392 ساعت 18:05 http://3tofangdar.blogsky.com

باور کن این متن لبخند رو لبات میاره،روزتو میسازه♥♥♥♥
هرشب قبل از خواب کسی به تو فکر میکنه♥♥♥♥
حداقل 15نفر تو این دنیا هستن که عاشقتن♥♥♥♥
تنها دلیل واسه وقتی که کسی ازت متنفره اینه که اونا میخوان مثل تو باشن♥♥♥♥
تو این دنیا حداقل دو نفر هستند که برات میمرن♥♥♥♥
تو برای یک کس به اندازه ی دنیا ارزش داری♥♥♥♥
کسی که حتی نمیدونی وجود داره عاشقته♥♥♥♥
موقعی که همیشه بزرگترین اشتباه رو میکنی ی چیز خوب از توش درمیاد♥♥♥♥
همیشه پیروزی هاتو یادت باشه♥♥♥♥
حرف های بد دیگران رو فراموش کن♥♥♥♥
پس اگه عاشق دوستاتی اینو براشون بفرست،از جمله کسی که اینو برات فرستاده♥♥♥♥
امشب...نیمه شب...عشق واقعیت میفهمه دوست داره..!!♥♥♥♥
ی چیز خوب برات تا ساعت 12شب اتفاق میفته وساعت 4 بعد از ظهر فردا میتونی هرجا باشی...
واسه بزرگترین شک زندگیت آماده باشی...♥♥♥♥
اینو واسه 15 نفر تو15 دقیقه بفرست...♥♥♥♥
روز یکیو بساز..کمک کن رو صورت کسی لبخند بیاد...به یکی کمک کن..♥♥♥♥
یادت باشه خیلیا دوست دارن...
دوست...♥♥♥♥
اینو واسه همه دوستات حتی اگه من یکی از اونام بفرست...♥♥♥♥
اگه 4 تا پس بگیری خیلیا دوست دارن...
اگه 7تا پس بگیری خیلیا واقعا عاااااشقتن♥♥♥♥

خاطره دوشنبه 28 بهمن 1392 ساعت 16:16 http://khaterehfnny.blogsky.com/

من شیمی بهم نمره اشتباهی داد بعدا از چشام در اومد

واقعا

شادی شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 12:09 http://shadi-shadi.blogsky.com

هوای خیابان دارم...
اشک به پایم سنگینی می کند...
ترانه هایت را بردار رفیق...
من و تو و خیابان...
و سیگاری که با صدای داریوش خوب می چسبد...
اونکه رفته دیگه هیچوقت نمیاد .......

سارا جمعه 25 بهمن 1392 ساعت 20:53 http://WWW.SARA-GOLI.BLOGSKY.COM

سلام عزیزم
به نظرم واسه انتخاب رشته اصلن به حرف دیگران گوش نده
هرچی خودت دوس داری برو

مر30

مریم جمعه 25 بهمن 1392 ساعت 11:17 http://sooskesiah.blogsky.com

سلام مرضیه جونم
ببین علاقت و چیه و برو دنبالش حتی اگه خونوادت موافق نبودنم سعی کن راضیشون کنی چون تو خودت باید واسه آینده ات تصمیم بگیری!!!!!

سلام مریمی
اوهوم درسته ولی با توضیحایی که دادن احساس میکنم همین تجربی بهتره ولی اول از همه باید زیستو بخونم ببینم چطوریه
مرسی از راهنماییت

پروفسور پنج‌شنبه 24 بهمن 1392 ساعت 19:44 http://otagham.blogsky.com

اگه زیستو دوست داشته باشی, واقعا میتونی موفق باشی.
چون زیست خوندنیه, اگه دوستش داشته باشی میخونیش!

باید برم اول دبیرستان ببینم چی به چیه ولی میخوام کتابایه اول دبیرستانو تابستون از یکی بگیرم بخونم
ممنون از راهنماییت عزیزم

♥...MaHaN...♥ پنج‌شنبه 24 بهمن 1392 ساعت 18:59 http://3tofangdar.blogsky.com

انشالله هرسه تاتون هرجا که هستید و هر شغلی موفق باشید...
درد جدایی از دوستای صمیمی سخته ولی شماها که دلتون باهمه این فاصله رو کم میکنید.
اینم ی نصیحت به خانوم خوش شانس وب: میگن زیست دوم از سالهای دیگه سخت تره،ولی به نظر من که امسال دوم بودم خیلی درس شیرین و فعال و دوست داشتنیه...اگه بهش دل بدی تا ابد فراموشت نمیشه
پس بخاطر یه زیست یا ریاضی و فیزیک از انتخاب رشته نترس
یادتم باشه رشته تجربی یه رشته کاملا عملیه، ولی ریاضی بجز بخش مهندسیش بقیش تئوریه

ایشالا
اوهوم خدا کنه
اگه اینطوری باشه که خیلی خوبه
باشه یادم میمونه ماهان جونی واقعا ممنونم از راهنماییات

❤...تَرآنِهـــ...❤ پنج‌شنبه 24 بهمن 1392 ساعت 15:16 http://sherenu.blogfa.com/

سلام عزیزم.
من آپم.
منتظر نظراتت هستم.

سلام
حتما میام

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.